123inkt - Printerinkt en Toner Cartridges - Homepage logo
123inkt.nl
Nieuw Walden 56-64
1394 PC Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294-787123
E-mail: informatie@123inkt.nl 
Vragen: 123inkt.nl/help
meer dan 4 miljoen klanten! Sinds 2010 lid van Thuiswinkel Waarborg

Beste Webwinkel van Nederland

Black Friday Sale: klik hier

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% btw)
Laagsteprijsgarantie!
10% korting op alles van ons huismerk

Garantievoorwaarden

Garantietermijn
Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie, die ingaat op het moment van aankoop. Dit betekent dat 123inkt.nl er voor staat dat een artikel in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren zoals u mag verwachten.

Op de wettelijke garantie heeft u natuurlijk altijd recht. Maar daarnaast verleent 123inkt.nl op diverse artikelen nog meer garantie:
 

Milieuproducten (originele printersupplies zonder omdoos):

Bij 123inkt.nl ontvangt u een levenslange garantie op gebreken van milieuproducten. Hierbij heeft u recht op herstel of vervanging van het defecte product
 

Huismerk printersupplies:

Bij 123inkt.nl ontvangt u een levenslange garantie op gebreken van 123inkt huismerk printersupplies. Hierbij heeft u recht op herstel of vervanging van het defecte product.
 

Speciale papiersoorten en labels:

Bij 123inkt.nl ontvangt u een levenslange garantie op alle huismerk papiersoorten.
 

Printers:

Printers hebben een afwijkende garantieprocedure. De garantieafhandeling van printers gaat rechtstreeks via de servicepartner van het desbetreffende merk. De procedure versturen wij u per e-mail. 
 
Terug naar klantenservice

Garantieprocedure
Het is vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw printer voor eventuele probleemoplossingen.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren u ook graag als u een artikel elders heeft aangeschaft.
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
  • Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantenservice.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RMA-nummer naar ons op.
    U ontvangt van ons een gratis antwoordnummer voor de verzending.
  • Verpak het garantieartikel degelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RMA-nummer aanwezig te zijn.
    Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden.
 
Terug naar klantenservice Terug naar boven