123inkt - Printerinkt en Toner Cartridges - Homepage logo
123inkt.nl
Nieuw Walden 56-64
1394 PC Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294-787123
E-mail: informatie@123inkt.nl 
Vragen: 123inkt.nl/help
meer dan 4 miljoen klanten! Sinds 2010 lid van Thuiswinkel Waarborg

Beste Webwinkel van Nederland

Black Friday Sale: klik hier

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% btw)
Laagsteprijsgarantie!
10% korting op alles van ons huismerk

Algemene productinformatie

  • Printer offline? Mogelijke oplossingen
    Het kan voorkomen dat uw printer aanstaat, maar uw printopdracht niet uitvoert. Mogelijk ziet u een pop-up of krijgt u een melding dat de printer offline is. Hoe kunt u de status dan wijzigen naar 'online'?
    Wij hebben een aantal mogelijke oplossingen voor u opgesomd (Windows):
     
    • Is uw printer met hetzelfde Wi-Fi netwerk verbonden als het apparaat waarmee u de printopdracht wil verzenden? Als dit niet het geval is, stel beide apparaten in op hetzelfde Wi-Fi netwerk.
    • Het is mogelijk dat uw printer is ingesteld op 'offline gebruiken'. Dit kan eenvoudig gewijzigd worden.
    • Met Windows gaat u naar Start > Instellingen > Apparaten en printers > wachtrij openen > controleer of printer offline is geselecteerd. Als hier een vinkje voor staat, vink deze dan uit.
    • Ervaart u nog steeds problemen met printen na bovenstaande stap voltooid te hebben? Verwijder dan uw printerstuurprogramma en installeer deze opnieuw.
    • Ga opnieuw naar Start > Instellingen > Apparaten en printers > selecteer Printer of Scanner toevoegen en kies de juiste printer.

    • Heeft u alle bovenstaande suggesties geprobeerd? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Terug Terug naar boven